▲
45
100% zwrotu kosztów zakupów w Carrefourze!
Od teraz w Carrefourze można otrzymać stuprocentowy rabat za zakupione produkty! Aby to zrobić, należy udać się do sklepu, kupić jeden z produktów wymienionych poniżej (lub w regulaminie) i zachować paragon, następnie sporządzić recenzję produktu i wysłać ją razem ze swoimi danymi w specjalnym formularzu na stronie (link w okazji).
Jednej osobie przysługują maksymalnie dwa zwroty w dwóch osobnych formularzach.
Sprzedażą będą objęte produkty marek (małe rozmiary/objętości): Gillette, Venus,
head&shoulders, Pantene, Wellaflex, Pampers, Always, Discreet, blend-a-med.,oral-b,
Old Spice, AmbiPur, Fairy Platinum, Lenor,Vizir (płyn, kapsułki), Ariel (płyn,
kapsułki), Duracell.
Promocja trwa do 31.08.2015.
Regulamin: https://www.everydayme.pl/Assets/Modules/Carrefour/Regulamin_Cash_Back__2015_06_01.pdf
Jednej osobie przysługują maksymalnie dwa zwroty w dwóch osobnych formularzach.
Sprzedażą będą objęte produkty marek (małe rozmiary/objętości): Gillette, Venus,
head&shoulders, Pantene, Wellaflex, Pampers, Always, Discreet, blend-a-med.,oral-b,
Old Spice, AmbiPur, Fairy Platinum, Lenor,Vizir (płyn, kapsułki), Ariel (płyn,
kapsułki), Duracell.
Promocja trwa do 31.08.2015.
Regulamin: https://www.everydayme.pl/Assets/Modules/Carrefour/Regulamin_Cash_Back__2015_06_01.pdf
elvis1
·
02:03, 06-06-15
Skorzystaj z okazji
Ocena: 84.62%
·
Głosów: 65
Komentarze (227)
@Anna: sprawdziłem regulamin i nie jest tam napisane o tym, że ktoś może tego zwrotu nie dostać. W takim razie dostają wszyscy, pod warunkiem że dobrze uzupełnią formularz. No i jednej osobie przysługują maksymalnie dwa zwroty.
@pkob86: wydaje mi się, że trzeba się zarejestrować (wtedy podajesz swoje pełne dane)
@pkob86: wydaje mi się, że trzeba się zarejestrować (wtedy podajesz swoje pełne dane)
czy mozna w jednym liście wysłać 2 zgłoszenia 2 produktów? czy trzeba wysyłać każdy w osobnym liście?
no ja mam na siebie 2 produkty kupione i 2 na żonę, zastanawiam sie czy może wszystkie 4 im wysłać razem, w regulaminie napisane jest tylko aby każdy produkt był na osobnym zgłoszeniu i aby dostarczyć do organizatora konkursu, nie jest nic napisane o formie dostarczenia :)
@Ptysiunia
Wydaje mi się że:
- jeżeli kupisz dokładnie taki produkt jak jest w wykazie to dostaniesz 100% zwrotu (o ile nie przekroczysz ceny z wykazu)
- jeżeli kupisz większe opakowanie tego produktu to zwrócą ci maksymalnie cenę mniejszego opakowania z wykazu np. jak kupisz dużą paczkę 150szt pieluch to zwrócą ci i tak 32,99.
Dlatego być może bardziej opłaca się kupić droższe pieluchy Premium bo są w większych opakownaiach - rozważ sama
Wydaje mi się że:
- jeżeli kupisz dokładnie taki produkt jak jest w wykazie to dostaniesz 100% zwrotu (o ile nie przekroczysz ceny z wykazu)
- jeżeli kupisz większe opakowanie tego produktu to zwrócą ci maksymalnie cenę mniejszego opakowania z wykazu np. jak kupisz dużą paczkę 150szt pieluch to zwrócą ci i tak 32,99.
Dlatego być może bardziej opłaca się kupić droższe pieluchy Premium bo są w większych opakownaiach - rozważ sama
Ja kupiłem właśnie pieluchy premium i szczotkę elektryczna i o takie zwroty wysyłam
Może ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem, ale w regulaminie jest napisane:
Paragraf 2 punkt 6.
"Zgłoszenie udziału w Promocji za pośrednictwem strony www.everydayme.pl jest dwuetapowe:
a) w pierwszym etapie wymagane jest [b]wypełnienie za pośrednictwem strony www.everydayme.pl Formularza zgłoszeniowego[/b] (w tym sporządzenie recenzji Produktu Promocyjnego oraz podanie nr paragonu lub faktury VAT dokumentującej zakup tegoż Produktu) [b]i przesłanie formularza on-line[/b]."
Wypełnić za pośrednictwem strony www i przesłać on-line to nie znaczy IMHO pobrać pdf, wydrukować, wypełnić i lecieć na pocztę z listem w zębach. Poza tym o wysyłaniu zgłoszeń pocztą tradycyjną traktuje paragraf 2, punkt 5 podpunkt a-c.
Czyżby organizator promocji już nie spełniał warunków regulaminu, który sam opracował ???
Paragraf 2 punkt 6.
"Zgłoszenie udziału w Promocji za pośrednictwem strony www.everydayme.pl jest dwuetapowe:
a) w pierwszym etapie wymagane jest [b]wypełnienie za pośrednictwem strony www.everydayme.pl Formularza zgłoszeniowego[/b] (w tym sporządzenie recenzji Produktu Promocyjnego oraz podanie nr paragonu lub faktury VAT dokumentującej zakup tegoż Produktu) [b]i przesłanie formularza on-line[/b]."
Wypełnić za pośrednictwem strony www i przesłać on-line to nie znaczy IMHO pobrać pdf, wydrukować, wypełnić i lecieć na pocztę z listem w zębach. Poza tym o wysyłaniu zgłoszeń pocztą tradycyjną traktuje paragraf 2, punkt 5 podpunkt a-c.
Czyżby organizator promocji już nie spełniał warunków regulaminu, który sam opracował ???
ten regulamin nie jest jasny. niby mają limit 25 tys na miesiąc. jak wyczerpią środki to zamieszczą informację o tym fakcie na stronie. a co z z formularzami które zostały wysłane np w tym samym dniu co umieszczenie takiej informacji ? nie wiadomo. 25 tys zł na cały kraj to nie jest dużo
Najbezpieczniej jest kupić 1 lipca produkty i wysłać zgłoszenie tego samego dnia, tak by skorzystać z limitu przeznaczonego na lipiec, bo załóżmy jak kupię jutro produkty objęte zwrotem i wyślę w poniedziałek, a okaże się, że już limit wyczerpany został na czerwiec, to wtedy nie otrzymam zwrotu? Co sądzicie o moim pomyśle?
Brzmi rozsądnie i powinno się udać.
Mnie zastanawia inna kwestia. W regulaminie jest napisane, że nazwa produktu na paragonie powinna być zrozumiała i jednoznaczna. Kupiłem szczoteczkę i jej opis jest beznadziejny. Nigdzie nie ma że są to Oral b. Tez tak macie?
W takim wypadku powinniśmy poprosić pracownika o dopisanie nazwy na paragonie i dostawienie pieczątki. Tu jest problem taki, że Panie nie chcą tego zrobić o promocji nie słyszały, internetu u siebie nie mają (ja akurat telefonu nie miałem by im pokazać), by sprawdzić regulamin, a na słowo nie wierzą. Dzwoniły nawet do innych marketów i tam podobnie wiedzą, ze gdzieś bije, ale nie wiedza w którym kościele.
Ogólnie skończyło się na tym, ze Pani ma sprawdzić w domu i do mnie zadzwonić...
Mnie zastanawia inna kwestia. W regulaminie jest napisane, że nazwa produktu na paragonie powinna być zrozumiała i jednoznaczna. Kupiłem szczoteczkę i jej opis jest beznadziejny. Nigdzie nie ma że są to Oral b. Tez tak macie?
W takim wypadku powinniśmy poprosić pracownika o dopisanie nazwy na paragonie i dostawienie pieczątki. Tu jest problem taki, że Panie nie chcą tego zrobić o promocji nie słyszały, internetu u siebie nie mają (ja akurat telefonu nie miałem by im pokazać), by sprawdzić regulamin, a na słowo nie wierzą. Dzwoniły nawet do innych marketów i tam podobnie wiedzą, ze gdzieś bije, ale nie wiedza w którym kościele.
Ogólnie skończyło się na tym, ze Pani ma sprawdzić w domu i do mnie zadzwonić...
Najbezpieczniej jest kupić 1 lipca produkty i wysłać zgłoszenie tego samego dnia, tak by skorzystać z limitu przeznaczonego na lipiec, bo załóżmy jak kupię jutro produkty objęte zwrotem i wyślę w poniedziałek, a okaże się, że już limit wyczerpany został na czerwiec, to wtedy nie otrzymam zwrotu? Co sądzicie o moim pomyśle?
Poprawcie mnie proszę, ale regulamin nic nie mówi, że mam to być kupione w tym samym miesiacu co wysłanie zgłoszenia. Wiec kupować można w dowolnym momencie. Natomiast startegia na 1wszy dzien miesiaca ze zgloszeniem jest oczywiscie OK. Nie ma tez chyba p.wskazan do przeslania danego zgloszenia drugi raz o ile sie nie zalapie np w czerwcu-ale oczywiscie koszty tu rosna ipewnie recenzje trzebaby zodyfikowac. Natomiast co do nazw- to kazdy sklep carrefour ma ma takie niepelne- bo maja jeden system. Dlatego proponuje to zwreyfikowac czy rzeczywiscie trzeba brac fakture za kazdym razem do paragonu na szczoteczki czy tez inne produkty. Przy takim zalozeniu Carefour robilby sobie niepotrzebne kolejki przy DOK.
U mnie poszło już zapytanie do Carrrefour w sprawie nazw, jak będę coś wiedział to napiszę. Problemem może być to, ze organizatorem jest firma zewnętrzna (do niej też napisem) i nie wiem czy zostanie jej przekazane nazewnictwo marketu i czy będą próbować odczytać z paragonu.
Poprawcie mnie proszę, ale regulamin nic nie mówi, że mam to być kupione w tym samym miesiacu co wysłanie zgłoszenia. Wiec kupować można w dowolnym momencie.
Aha możliwe że zrozumiałem inaczej ;p
7. Zgłoszenie musi mieć taką samą lub późniejszą datę niż data dokonania zakupu Produktów Promocyjnych. (...)
Tak, ja dzisiaj. W jednej paczce wysłałem swoje i dziewczyny. Zarówno ja jak i ona dostaliśmy zwroty.
Wrzucę garść ciekawostek:
NA stronie Carrefoura jest nadal stary formularz ten nowy jest tylko na stronie everyday i tylko tam jest miejsce na maila lub tel.
Na pytanie jak się będą w takim razie kontaktować odpowiedzieli by umówić to z firmą organizującą promocję, niestety mail do nich jest nieaktywny i poczta do nich nie dociera. W takim wypadku Carrefour stwierdził, ze wyjaśni tę kwestię, ale na odpowiedź trzeba czekać 14 dni.
W kwestii paragonów nie trzeba robić żadnych dopisków na nich ani brać faktur, te koślawe nazewnictwo występujące na nich jest uznawane przez organizatora za zrozumiałe i będą one honorowane.
NA stronie Carrefoura jest nadal stary formularz ten nowy jest tylko na stronie everyday i tylko tam jest miejsce na maila lub tel.
Na pytanie jak się będą w takim razie kontaktować odpowiedzieli by umówić to z firmą organizującą promocję, niestety mail do nich jest nieaktywny i poczta do nich nie dociera. W takim wypadku Carrefour stwierdził, ze wyjaśni tę kwestię, ale na odpowiedź trzeba czekać 14 dni.
W kwestii paragonów nie trzeba robić żadnych dopisków na nich ani brać faktur, te koślawe nazewnictwo występujące na nich jest uznawane przez organizatora za zrozumiałe i będą one honorowane.
Wysłałem paczką kurierską 2 koperty w zeszły poniedziałek. 1 moja i 1 dziewczyny(obie po jednym zgłoszeniu) Zwrócili za oba produkty. Na paragonie miałem samo "Vitality" bez Oral-B, a na drugim Venus EMB, żadnych problemów nie robili. Nawet się nie skontaktowali bo nie mieli jak- wypełniałem formularz przed zmianą na ten z danymi.
ja dzisiaj byłem w carfurze w Łodzi i szczoteczki były, ceny rózne od 100zł
Kupujecie szczoteczki Oral-B w pudełkach kartonowych, tak jak np. tutaj
http://archiwum.allegro.pl/oferta/szczoteczka-elektryczna-braun-oral-b-vitality-hit-i3352905143.html
Czy w takim opakowaniu:
http://www.feelunique.com/p/Oral-B-Vitality-White-Clean-Rechargeable-Toothbrush
http://archiwum.allegro.pl/oferta/szczoteczka-elektryczna-braun-oral-b-vitality-hit-i3352905143.html
Czy w takim opakowaniu:
http://www.feelunique.com/p/Oral-B-Vitality-White-Clean-Rechargeable-Toothbrush
@krist1992
Także chciałam kupić Mach 3 turbo. W moim Carrefourze w Poznaniu również nie ma. Była jedynie ta Sensitive za 20 cos. No i byla jeszcze maszynka Turbo, ale pytanie jak jest zakodowana na paragonie - nie wzielam, bo balam sie, ze mi nie zwroca. Wzielam za to maszynke dla kobiet Venus Ebrance (tu takze za bardzo nie bylo wyboru) i pieluchy Premium Care. Chcialam pieluchomajtki, ale znowu w moim Carrefourze nie bylo.
@aga77
Nikt online nie zglaszal, bo ciagle nie ma formularza online :( Napisalam na maila do Everyday co z tym formularzem i dostalam odpowiedz:
i cisza... od 13 dni!!! Moze tez do nich napiszcie, jak bedzie nas wiecej osob to moze ktos odpowie? Moze sie zmiarkuja, ze to nie jest dobra reklama dla marki?
Także chciałam kupić Mach 3 turbo. W moim Carrefourze w Poznaniu również nie ma. Była jedynie ta Sensitive za 20 cos. No i byla jeszcze maszynka Turbo, ale pytanie jak jest zakodowana na paragonie - nie wzielam, bo balam sie, ze mi nie zwroca. Wzielam za to maszynke dla kobiet Venus Ebrance (tu takze za bardzo nie bylo wyboru) i pieluchy Premium Care. Chcialam pieluchomajtki, ale znowu w moim Carrefourze nie bylo.
@aga77
Nikt online nie zglaszal, bo ciagle nie ma formularza online :( Napisalam na maila do Everyday co z tym formularzem i dostalam odpowiedz:
Szanowna Pani!
Dziękujemy za kontakt z naszą firmą.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu doświadczanych niedogodności.
Uprzejmie informujemy, iż Pani zgłoszenie zostało przekazane do właściwego działu.
Jeszcze raz dziękujemy, w przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt.
Z poważaniem
Dział kontaktu z klientem
Procter & Gamble
Dziękujemy za kontakt z naszą firmą.
Jest nam niezmiernie przykro z powodu doświadczanych niedogodności.
Uprzejmie informujemy, iż Pani zgłoszenie zostało przekazane do właściwego działu.
Jeszcze raz dziękujemy, w przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, prosimy o kontakt.
Z poważaniem
Dział kontaktu z klientem
Procter & Gamble
i cisza... od 13 dni!!! Moze tez do nich napiszcie, jak bedzie nas wiecej osob to moze ktos odpowie? Moze sie zmiarkuja, ze to nie jest dobra reklama dla marki?
Errata: chcialam napisac, ze nie bylo maszynki Turbo, a byla maszynka Power - nie wymieniona w spisie.
A odnosnie wysylania w czerwcu czy lipcu. Mi sie wydaje, ze z racji, ze nie ma formualrza online to wiele osob odpuszcza i nie ma znaczenia kiedy sie wysle. Moim zdaniem limit na czrwiec nie jest przekroczony. Zobaczcie jak dlugo mozna bylo zglaszac w promocji Dove http://mamokazje.pl/okazja/2325/przetestuj-dove-zwrot-za-zel-pod-prysznic-dove- a tam przeciez byly zgloszenia online i duzo mniejsza pula. No ale robcie jak chcecie :) Ja wysle teraz, tylko musze sie zebrac, zeby wydrukowac i wypisac formularz.
No pewnie, jak kto woli, ja tam nie czekam i mam nadzieje, ze dzis wreszcie dotre na poczte. A napisalam wczoraj wieczorem do organizatora - Agencji Reklamowej Swiift z pytaniem o ten formularz online. Jedno co trzeba im oddac, to bardzo szybko odpowiedzieli, ale niestety bez konkretow:
Witam,
Ze względów technicznych nie jesteśmy w stanie określić w jakim terminie zostanie uruchomiony formularz online. Zachęcamy do wzięcia udziału w akcji i wysyłania zgłoszenia drogą pocztową.
Pozdrawiamy
Swiift
Ze względów technicznych nie jesteśmy w stanie określić w jakim terminie zostanie uruchomiony formularz online. Zachęcamy do wzięcia udziału w akcji i wysyłania zgłoszenia drogą pocztową.
Pozdrawiamy
Swiift
Pani Katarzyno, na jaki adres kontaktowała się Pani z agencją Swiift? Ja wysłałam zgłoszenie lstem poleconym Pocztą Polską, ale nie doręczono go. W regulaminie nie ma podanego ich adresu mailowego ani telefonu. Ich strona na FB nie działa.
@ Iza, wyslalam na addres mailowy, ktory byl na stronie, ktora podala juz nata787 wyzej.
Ja wyslalam pod dwa zgloszenia (meza i moje) w czwartek wieczorem PP jako list polecony ekonomiczny. Jasne, ze mozna kurierem, ale ja wychodze z zalozenia, ze po co przeplacac. Wynioslo mnie to 4,20 zl. Zobaczymy kiedy przyjdzie zwrot.
A odnosnie daty na formularzu... Na tym formularzu, ktory wydrukowalam z Everyday nie ma daty. A kurir dostarcza przesylke nast. dnia najczesciej, ale tak jak pisalam - robcie jak chcecie, ja nie czekalam do lipca, choc nie wzielam opcji priorytet, wiec moze dojdzie w lipcu :D
Wysylalam ksero paragonow.
Ja wyslalam pod dwa zgloszenia (meza i moje) w czwartek wieczorem PP jako list polecony ekonomiczny. Jasne, ze mozna kurierem, ale ja wychodze z zalozenia, ze po co przeplacac. Wynioslo mnie to 4,20 zl. Zobaczymy kiedy przyjdzie zwrot.
A odnosnie daty na formularzu... Na tym formularzu, ktory wydrukowalam z Everyday nie ma daty. A kurir dostarcza przesylke nast. dnia najczesciej, ale tak jak pisalam - robcie jak chcecie, ja nie czekalam do lipca, choc nie wzielam opcji priorytet, wiec moze dojdzie w lipcu :D
Wysylalam ksero paragonow.
Ja dzwoniłem do agencji i powiedzieli, że można wysyłać w jednej kopercie formularze dwóch różnych osób.
Tak, tylko ten jednostronnicowy fomularz i kopie paragonów/faktur. Ja wyslalam 4 formularze w jednej kopercie (2 zwroty na osobe, dwoch roznych marek, tak jak glosi regulamin) i czekam. Wyslalam poczta, dostarczono 30.06.
W tej promocji to trzeba tylko wysłać wypełnione formularze i kopie paragonów/faktur VAT? Nie trzeba nic wypełniać na stronie everydayme.pl? Można wysłać 3 formularze w jednej kopercie, z czego jeden z nich jest na inny adres?
właśnie dzwoniłem do organizatora promocji i można przesłać 6 formularzy tj. 3 os x 2 formularze różnych marek w jednym liście. a więc tak czynię i zmykam na pocztę.
miał ktoś taką sytuację, że na jednym paragonie miał dwie lub więcej rzeczy do promocji?
Ja bralam na wszystko osobny paragon, bo sugerowalam sie zapisem:
"Jeden paragon potwierdzający zakup Produktów Promocyjnych upoważnia do jednego zgłoszenia udziału w Promocji, niezależnie od ilości Produktów Promocyjnych znajdujących się na paragonie."
A jesli chodzi o maks 6 fomularzy w kopercie, to hmm... tak sobie decyduja nie piszac nic w regulamini, dziwne, a moze maks 3, a moze maks 10? Nie powinni tak decydowac rzucajac jakies slowa przez telefon. A jak ktos wysle wiecej to co? Wylosuja? Odrzuca wszystkie? Nie maja do tego podstaw, choc - jak widac - ruulaminu i tak sie nie trzymaja, bo nie ma formularza online, to i inen rzeczy sobie moga wymyslec :/ Tak gdybam czysto teoretycznie, bo nie slalam zgloszen w ilosciach hurtowych. Ale wkurza mnie jak ktos pisze sobie regulamin, a potem zycie swoja droga.
"Jeden paragon potwierdzający zakup Produktów Promocyjnych upoważnia do jednego zgłoszenia udziału w Promocji, niezależnie od ilości Produktów Promocyjnych znajdujących się na paragonie."
A jesli chodzi o maks 6 fomularzy w kopercie, to hmm... tak sobie decyduja nie piszac nic w regulamini, dziwne, a moze maks 3, a moze maks 10? Nie powinni tak decydowac rzucajac jakies slowa przez telefon. A jak ktos wysle wiecej to co? Wylosuja? Odrzuca wszystkie? Nie maja do tego podstaw, choc - jak widac - ruulaminu i tak sie nie trzymaja, bo nie ma formularza online, to i inen rzeczy sobie moga wymyslec :/ Tak gdybam czysto teoretycznie, bo nie slalam zgloszen w ilosciach hurtowych. Ale wkurza mnie jak ktos pisze sobie regulamin, a potem zycie swoja droga.
na stronie akcji pojawiła się informacja: pozostało 10 000 złotych, które możemy Wam zwrócić! Zbliża się koniec akcji- zapraszamy do Wielkiego Testowania.
Cóż to już chyba koniec... biorąc pod uwagę ilość zgłoszeń, których jeszcze nie obsłużyli to ciężko będzie otrzymać zwrot wysyłając zgłoszenia dopiero teraz
Cóż to już chyba koniec... biorąc pod uwagę ilość zgłoszeń, których jeszcze nie obsłużyli to ciężko będzie otrzymać zwrot wysyłając zgłoszenia dopiero teraz
Akro, a czemu mialabym nie dostac? Choc fakt, na razie nic nie ma. Po cichu liczylam, ze moze dzis sie pojawi zwrot na koncie. Dam znac.
Bardziej sie boje o zwrot kolezanki, ktorej polecilam akcje. Ona wysyla niedawno (w koncu mialy byc osobne pule na miesiac), dzis powinno bylo dotrzec do Swiiftu. Ale w obliczu tego co napisali i tego, ze takich zgloszen pewnie lezy u nich sterta... No coz...
A z tym regulaminem to straszna zenada. Nie bylo formularza online, chociaz mial byc. Nie bylo transz. Bo przeciez sierpien sie jeszcze nie zaczal, a oni juz koncza akcje! Porazka marketingowa Carrefoura i P&G, jak dla mnie.
A wy co o tym sadzicie? Jak sie nie dostanie zwrotu to chyba pozostanie droga reklamacji, pytanie komu sie bedzie chcialo. I pewnie na to licza. Ale niesmak pozostanie.
Bardziej sie boje o zwrot kolezanki, ktorej polecilam akcje. Ona wysyla niedawno (w koncu mialy byc osobne pule na miesiac), dzis powinno bylo dotrzec do Swiiftu. Ale w obliczu tego co napisali i tego, ze takich zgloszen pewnie lezy u nich sterta... No coz...
A z tym regulaminem to straszna zenada. Nie bylo formularza online, chociaz mial byc. Nie bylo transz. Bo przeciez sierpien sie jeszcze nie zaczal, a oni juz koncza akcje! Porazka marketingowa Carrefoura i P&G, jak dla mnie.
A wy co o tym sadzicie? Jak sie nie dostanie zwrotu to chyba pozostanie droga reklamacji, pytanie komu sie bedzie chcialo. I pewnie na to licza. Ale niesmak pozostanie.
Moi drodzy.
Na szczęście w naszym kochanym kraju przy okazji takich promocji firmy musza respektowac regulamin.
Jesli nie grożą im konsekwencje.
Mam nadzieje, ze Marketing PG przeglada social, widzi co sie dzieje i jakims cudem zwiększa pule na nagrody.
Inaczej strzela sobie bardzo bardzo mocno w kolano.
Ja wysyłam zgloszenia dopiero w sierpniu i gdzies mam, ze informuja mnie, ze pozostalo 10.000zl.
Interpretuje ta informacje jako pula. Pozostala na lipiec.
Tak czy inaczej bedzie trzeba wyslac linka z komentarzami do Proctera.
Bo jak dla mnie, czlowieka z branzy PR to jak jest zorganizowana ta promocja to jakis CYRK.
Pozdrawiam Was serdecznie,
Maciek
Na szczęście w naszym kochanym kraju przy okazji takich promocji firmy musza respektowac regulamin.
Jesli nie grożą im konsekwencje.
Mam nadzieje, ze Marketing PG przeglada social, widzi co sie dzieje i jakims cudem zwiększa pule na nagrody.
Inaczej strzela sobie bardzo bardzo mocno w kolano.
Ja wysyłam zgloszenia dopiero w sierpniu i gdzies mam, ze informuja mnie, ze pozostalo 10.000zl.
Interpretuje ta informacje jako pula. Pozostala na lipiec.
Tak czy inaczej bedzie trzeba wyslac linka z komentarzami do Proctera.
Bo jak dla mnie, czlowieka z branzy PR to jak jest zorganizowana ta promocja to jakis CYRK.
Pozdrawiam Was serdecznie,
Maciek
A kiedy doreczono formularz? Ja dzis dostalam zwrot na konto. A formularz PP doreczyla 30.06. Teraz sie tylko boje, czy kolezance zwroca, jej formularz dotarl 10.07. A tak zachwalalam te akcje, ze glupio byloby jakby sie nie zalapala :/ Ja nadal czekam
A ogolnie, no zobaczymy. Jak zakoncza oficjanie akcje przed sierpniem, to faktycznie strzal w kolano.
Na jednym z for dziewczyna pisała, że dzwoniła do agencji i babka jej powiedziała, że nie ma żadnego podziału kasy na miesiące i mają jedną pulę.
Ja wysłałam 1 lipca, mam nadzieję że w tym tygodniu dostanę zwrot.
Ale nie podoba mi się to ich nietrzymanie się regulaminu. Chyba po coś on istnieje!?
Już pal licho brak formularza elektronicznego, ale to z tą kasą to przegięcie.
Jak nie dostanę zwrotu bo "kasa się skończyła" to napewno piszę reklamację.
Ja wysłałam 1 lipca, mam nadzieję że w tym tygodniu dostanę zwrot.
Ale nie podoba mi się to ich nietrzymanie się regulaminu. Chyba po coś on istnieje!?
Już pal licho brak formularza elektronicznego, ale to z tą kasą to przegięcie.
Jak nie dostanę zwrotu bo "kasa się skończyła" to napewno piszę reklamację.
Ojjj zle sie dzieje w swiift...
W aktualnej gazetce Carrefour od 15.07 wyrazna informacja o promocji ze zwrotem 100% kosztow!! Dodatkowo Carrefour wprowadza klientow w blad oznaczajac promocyjnymi stoprayonami etykiety najdrozszych produktow na polkach. Klient mysli, ze otrzyma calkowity zwrot.
Niektórych spotka przykra niespodzianka.. Szkoda!!
SWIIFT & PROCTER - TO JUZ NIE JEST STRZAL W KOLANO! TO JUZ JEST URWANA NOGA!!!
W aktualnej gazetce Carrefour od 15.07 wyrazna informacja o promocji ze zwrotem 100% kosztow!! Dodatkowo Carrefour wprowadza klientow w blad oznaczajac promocyjnymi stoprayonami etykiety najdrozszych produktow na polkach. Klient mysli, ze otrzyma calkowity zwrot.
Niektórych spotka przykra niespodzianka.. Szkoda!!
SWIIFT & PROCTER - TO JUZ NIE JEST STRZAL W KOLANO! TO JUZ JEST URWANA NOGA!!!
Dziwni jesteście, rzucacie się na byle co i teraz będziecie narzekać. Czytać regulaminy oraz co ważne nie ufać reklamom ;-)
Kwoty rzędu 20 czy 30zł są dla Was aż tak ważne, że będziecie tracić czas na reklamacje i użeranie się z machiną promocji? Przecież taką kasę lepiej zarobić w podobnym czasie i tyle.
Kwoty rzędu 20 czy 30zł są dla Was aż tak ważne, że będziecie tracić czas na reklamacje i użeranie się z machiną promocji? Przecież taką kasę lepiej zarobić w podobnym czasie i tyle.
Grubek Ty chyba czytać nie umiesz... 1. chodzi o zwrot ok 130zł/osoba ... 2. regulamin to szmata której sami nie raczą egzekwować... 3. nawet jeżeli chodziłoby o 1zł nie lubię jak mnie dymają... 4. dzięki takim klientom jak Ty firmy pozwalają sobie robić takie promocje i robić klientów w ch... bo wiedzą że większość i tak reklamacji nie napisze
Potrafię czytać i rozumieć. Zdziwiony jesteś, że guzikowate firmy kręcą jak się okaże, że za dużo osób skorzystało z dziwnej promocji? Chyba nie potrafisz przeliczyć swojego czasu, lub jest zbyt tani, skoro wolisz tłuc się o grosze. I po rozsądnie nie korzystam z takich dziwnych promocji. Dlatego też śmieszy mnie, że ktoś kupuje byle co byle tylko mieć wrażenie, że coś oszczędził. I z tego firmy korzystają.
Dzwoniłem do agencji w ostatni piątek i Pani powiedziała mi, że mam się pośpieszyć i wysłać zgłoszenie w piątek albo w sobotę i wtedy powinienem się załapać na tę pulę 10000 zł, która niby pozostała. Wysłałem w nocy z piątku na sobotę priorytetem. Zobaczymy co z tego będzie. Martwi mnie tylko, że przy maszynkach do golenia na paragonie jest enigmatyczne stwierdzenie "Maszynka gilette" i nic więcej, a ja nawet w mojej recenzji nie napisałem dokładnie o który wariant modelu Mach 3 chodzi. Ktoś miał podobnie i dostał zwrot?
Potrafię czytać i rozumieć. Zdziwiony jesteś, że guzikowate firmy kręcą jak się okaże, że za dużo osób skorzystało z dziwnej promocji? Chyba nie potrafisz przeliczyć swojego czasu, lub jest zbyt tani, skoro wolisz tłuc się o grosze. I po rozsądnie nie korzystam z takich dziwnych promocji. Dlatego też śmieszy mnie, że ktoś kupuje byle co byle tylko mieć wrażenie, że coś oszczędził. I z tego firmy korzystają.
Nie wiem jak inni korzystali z tej promocji,a le ja na samych pieluchach do przodu jestem lekko licząc 600 zł, a wliczając to drugi produkt to spokojnie do 900 dobije (byłoby więcej ale znajomym też coś się należy za pomoc). Łącznie z czasem zakupów, dojazdem na poczt, wypełnianiem formularzy i pytaniem znajomych o dane poświęciłem na to maksymalnie 3 godziny. Moim zdaniem całkiem niezły wynik. Gdyby nie barany organizujące to promo myślę, że narobiłbym zakupów jeszcze na jakieś 500 zł.
Więc nie mierz wszystkich swoją miarą, bo to naprawdę dobra promocja była jeśli ktoś potrafił zorganizować znajomych.
Zaczynam się zastanawiać co robisz na tym portalu? Przecież tu wszyscy są właśnie dla tej cebuli.
Na początku chciałem po prostu powiedzieć o promo znajomym, ale nie wierzyli że coś dostaną. Dlatego ja kupowałem na ich dane. Nie było tu oszustwa PG dostało dane znajomych, ja pieluchy (dla dziecka, nie na handel), a znajomi to co sobie wybrali na drugi produkt.
Możesz się dziwić moim znajomym, ale ja nie, bo od dziecka byłem uczony by pomagać innym.
Zresztą myśl co chcesz, wolę być cebulakiem i wyraźnie odciążyć bydżet domowy, niż malkontentem.
Na początku chciałem po prostu powiedzieć o promo znajomym, ale nie wierzyli że coś dostaną. Dlatego ja kupowałem na ich dane. Nie było tu oszustwa PG dostało dane znajomych, ja pieluchy (dla dziecka, nie na handel), a znajomi to co sobie wybrali na drugi produkt.
Możesz się dziwić moim znajomym, ale ja nie, bo od dziecka byłem uczony by pomagać innym.
Zresztą myśl co chcesz, wolę być cebulakiem i wyraźnie odciążyć bydżet domowy, niż malkontentem.
Z dobrymi okazjami jest zawsze tak samo.
Zawsze jakiś koleś się musi pochwalić jaki on to cwany i ile wycisnął. Gwarantuję, że jest wielu co wycisnęło dużo więcej od Ciebie i się tym nie chwalą z prostej przyczyny - nie są tacy głupi by zarzynać kurę co znosi złote jaja.
To że dostałeś zwroty to nie oznacza że nie złamałeś regulaminu. Szkoda, że czytanie ze zrozumieniem to dla wielu wciąż sztuka nie do okiełznania.
Zawsze jakiś koleś się musi pochwalić jaki on to cwany i ile wycisnął. Gwarantuję, że jest wielu co wycisnęło dużo więcej od Ciebie i się tym nie chwalą z prostej przyczyny - nie są tacy głupi by zarzynać kurę co znosi złote jaja.
To że dostałeś zwroty to nie oznacza że nie złamałeś regulaminu. Szkoda, że czytanie ze zrozumieniem to dla wielu wciąż sztuka nie do okiełznania.
Strasznie tu spięci jesteście. Nigdy nie kupuje czegos czego nie potrzevuje by tym handlowac. Pierwszy raz poczynilem takie duze zakupy wykorzystujac 7 kuponow i tylko dlatego ze dziecko w drodze, a znajomi bali sie sami kupowac. Nie uwarzam, ze zlamalem regulamin promocji. Pieluchy to fanty za posrednictwo w kupnie artykułów dla znajomych. A napisanie ile zaoszczedzilem odnosilo sie do twierdzenia ze ta promicja jest kiepska. Jedna osoba potrzebujaca np szczoteczki i pampersow/maszynki byla ponad 100 zl do przodu.
@wordlord - nie chcę cię pouczać ale jak ja bym zorganizował promocję żeby ludzie wypróbowali moje produkty to nie po to żeby kilku gości narobiło zapasy na lata za darmo.
Przez takie pisanie zaraz się okaże że takie promocje nie mają sensu, co nas wszystkich z tego forum uderzy po kieszeni. A jeśli chodzi o moje pieniądze to TAK, JESTEM SPIĘTY.
A regulamin oczywiście złamałeś, m.in.:
- uczestnikiem promocji może być osoba dokonująca zakupu... (zdaje się że to ty kupiłeś a nie znajomi)
- zrecenzowanie produktu (idę o zakład że ty recenzowałeś a nie oni)
- jednej osobie przysługuje prawo do zrecenzowania max.2 produktów (a ty ile recenzji wysłałeś?)...
Koniec tematu.
Jakby ktoś dostał jakiś zwrot to piszcie kiedy wysłane i kiedy dostaliście.
Przez takie pisanie zaraz się okaże że takie promocje nie mają sensu, co nas wszystkich z tego forum uderzy po kieszeni. A jeśli chodzi o moje pieniądze to TAK, JESTEM SPIĘTY.
A regulamin oczywiście złamałeś, m.in.:
- uczestnikiem promocji może być osoba dokonująca zakupu... (zdaje się że to ty kupiłeś a nie znajomi)
- zrecenzowanie produktu (idę o zakład że ty recenzowałeś a nie oni)
- jednej osobie przysługuje prawo do zrecenzowania max.2 produktów (a ty ile recenzji wysłałeś?)...
Koniec tematu.
Jakby ktoś dostał jakiś zwrot to piszcie kiedy wysłane i kiedy dostaliście.
No jak dla mnie zgłoszenia wysłane do wczoraj włącznie powinny zostać uznane za ważne i skierowane do zwrotu (skoro baner o zakończeniu pojawił się dziś, nie wczoraj - ew. niech mnie ktoś poprawi). Zakup zrobiłem 26.06 tylko zwlekałem z wysyłką zgłoszenia do nowego miesiąca, który przegapiłem i wysłałem stosunkowo niedawno... ehh
Moi drodzy zaczynamy akcje w socialmedia.
Agencja swiift twierdzi, ze zakoczenie promocji jest zgodne z regulaminem. Albo ja jestem idiota albo jestem na tyle mądry, ze nie widze tam zapisu, ze moga przekazac pule z sierpnia na lipiec!!??
Proszę Was moi drodzy o opinie i komentarz.
Dzisiaj zakupilem produkty w Carrefour zachecony reklama w nowej gazetce od 15.07. Na stronie everydayme jest info o koncu promocji. Pani z agrncji twierdzi, ze w uzgodnieniu z prawnikami sratatata mieli prawo zakonczyc ta promocje predzej.
Ci prawnicy chyba nie czytali tego regulaminu.
Mysle, ze trzeba ten temat glosniej poruszyc. Jesli ktos ma doswiadczenia w takich akcjach niech cos zapoczatkuje.
Agencja swiift twierdzi, ze zakoczenie promocji jest zgodne z regulaminem. Albo ja jestem idiota albo jestem na tyle mądry, ze nie widze tam zapisu, ze moga przekazac pule z sierpnia na lipiec!!??
Proszę Was moi drodzy o opinie i komentarz.
Dzisiaj zakupilem produkty w Carrefour zachecony reklama w nowej gazetce od 15.07. Na stronie everydayme jest info o koncu promocji. Pani z agrncji twierdzi, ze w uzgodnieniu z prawnikami sratatata mieli prawo zakonczyc ta promocje predzej.
Ci prawnicy chyba nie czytali tego regulaminu.
Mysle, ze trzeba ten temat glosniej poruszyc. Jesli ktos ma doswiadczenia w takich akcjach niech cos zapoczatkuje.
Oni mysla, ze napisza akcja zostala zakonczona i tak to pozostawimy?? Rusze niebo i ziemie a wyjasnie ta sprawe.
Ot tak dla zasady.
Moi drodzy swifcianie.
Regulaminy sa po to, zeby ich przestrzegac!!
A jak sie nie umie pisac regulaminu i organizowac takich akcji to sie nie zabierajcie za takiego giganta jak PG.
Ot tak dla zasady.
Moi drodzy swifcianie.
Regulaminy sa po to, zeby ich przestrzegac!!
A jak sie nie umie pisac regulaminu i organizowac takich akcji to sie nie zabierajcie za takiego giganta jak PG.
nie ma już podziału na miesiace i jest dodatkowa pula 10tys.zł. fakt musieli sie połapać, że skopali ale moim zdaniem teraz wszyscy powinni dostać kasę bo pewnie by zabrakło dla niektórych dlatego dodatkowa pula. Moim zdaniem jeżeli ktoś ma paragon to niech szybko go wyślę (w sobote tez poczta otwarta) reszcie nie radzę kupować bo moze sie okazac ze te dodatkowe 10tys. jest dla tych ktorzy paragony juz wyslali ale nie otrzymali zwrotu. Róbcie jak uważacie.
po pierwsze i najważniejsze nie mają prawa tak nadpisywać regulaminów :) narusza to zbiorowe prawa konsumentów i z urzędu wchodzi tu uokik ... jeżeli zmieniają coś w regulaminie to musi być zaznaczone od kiedy wchodzą zmiany i jaki mają skutek z zastrzeżeniem iż nie może to naruszać praw już nabytych przez wprowadzeniem zmian :]
desperados. zgoda jak ktos chce sie z nimi bawic to droga wolna. ja sie ciesze ze dodali dodatkowa pule i mam nadzieje ze bedzie ona przeznaczona dla tych ktorzy paragony juz wyslali lub wysla dzis, zeby nikt nie poczul sie oszukany. poczekam jeszcze tydzien jesli nie dostane kasy wtedy tez bede domagał sie swojego. mam nadzieje ze nie bede musial tego robic bo nie mam zwyczajnie ochoty ani czasu na to:)
travosz ja też nie lubie użerać się za kilka groszy... ale krew mnie zalewa jak widzę jak to wygląda w Polsce... to nadal jest dziki kraj i długo będzie... gdyby w innym kraju np. w uk jakaś firma zrobiła taki numer to agencje prokonsumenckie by ją puściły z torbami... a u nas to się wszystko zamiata pod dywan ;/ nadpisywanie regulaminów i robienie wała z ludzi jest na początku dziennym i nie chodzi tu o małe firemki ale o gigantów takich jak orange , allegro, P&G i inne , które na prawników wydają krocie... I dzieje się tak nie dlatego że nie potrafią napisać porządnego regulaminu tylko dlatego że bardziej się opłaca robić ludzi w konia bo i tak większość z nich nie będzie dochodziła swoich praw czy to na drodze przedsądowej (reklamacja, arbitraż uokik ) czy sądowej... Smutne to ale prawdziwe
zgadzam się w pełni, nie jest to pierwszy raz gdy są problemy z jakąś akcją promocyjną czy konkursem. Też tego nie lubię ale jest dodatkowa pula - jest światełko nadzieji, że wszyscy będziemy na końcu zadowoleni. Mam nadzieje, że ta dodatkowa pula jest wynikiem tego, że zauważyli, że spieprzyli z tymi zwrotami i chcą to jakoś naprawić. Ja to odczytuje jako zachętę, że jeśli ktoś miał zamiar czekać do sierpnia to niech nie czeka i wysyła dziś to zwrot dostanie. (przestrzegam przed dalszymi zakupami chyba, że ktoś lubi ryzyko).
Wszyscy macie racje. Tylko czy wszyscy konsumenci czytaja tego typu fora??? Czy kazdy zapoznaje sie z regulaminami??? Nie. Kazdy kto na polce w carrefour widzi otrzymaj zwrot 100% kosztow kupuje i wysyla formularz bo promocja trwa do 31.08!!
A po dupie dostanie tylko Carrefour i Procter tzn vizir, ariel itp. Bo kto sie nie interesuje handlem mysli, ze vizir produkuje firma vizir itp. Wizerunki marek proctera strasznie na tym straca. A nadpisanie regulaminu to kolejne zlamanie regulaminu pierwotnego, w ktorym slowa nie bylo o takiej mozliwosci. Rownie dobrze mogli wkleic nowy regulamin i napisac, ze promocja sie skonczyla.
Rzekomi prawnicy w agencji swiift chyba naprawde nie wiedza co robia.
Mam zamiar po 31.08 wyslac komplet materialow do uokik. Stary regulamin, nowy, link do tego forum, gazetki carrefour z info o promocji, screeny ze strony z info o zakonczeniu promocji, itp. Z tej calej akcji mozna niezly artykul napisac. Moze jakas prasa branzowa tym sie zainteresuje, moze to opisze..
Bledy z podstawowki przy tak duzej promocji, niedopuszczalne..
A po dupie dostanie tylko Carrefour i Procter tzn vizir, ariel itp. Bo kto sie nie interesuje handlem mysli, ze vizir produkuje firma vizir itp. Wizerunki marek proctera strasznie na tym straca. A nadpisanie regulaminu to kolejne zlamanie regulaminu pierwotnego, w ktorym slowa nie bylo o takiej mozliwosci. Rownie dobrze mogli wkleic nowy regulamin i napisac, ze promocja sie skonczyla.
Rzekomi prawnicy w agencji swiift chyba naprawde nie wiedza co robia.
Mam zamiar po 31.08 wyslac komplet materialow do uokik. Stary regulamin, nowy, link do tego forum, gazetki carrefour z info o promocji, screeny ze strony z info o zakonczeniu promocji, itp. Z tej calej akcji mozna niezly artykul napisac. Moze jakas prasa branzowa tym sie zainteresuje, moze to opisze..
Bledy z podstawowki przy tak duzej promocji, niedopuszczalne..
A regulamin oczywiście złamałeś, m.in.:
- uczestnikiem promocji może być osoba dokonująca zakupu... (zdaje się że to ty kupiłeś a nie znajomi)
- zrecenzowanie produktu (idę o zakład że ty recenzowałeś a nie oni)
- jednej osobie przysługuje prawo do zrecenzowania max.2 produktów (a ty ile recenzji wysłałeś?)...
No to Cię chyba troszkę zaskoczę i w dodatku przegrałbyś zakład. O całej akcji opowiedziałem na spotkaniu ze znajomymi. Większość się bała, ale była skora do pomocy. I tak jechaliśmy do marketu na zakupy na grilla, więc dodatkowo każdy wziął pod pachę produkty które mu pasowały. Ja zapłaciłem za trzy reszta poszła z kart znajomych.
By się w temacie pogubić skoczyłem do punktu Play by mi z pen drive wydrukowali formularze i wspólnie je wypełniliśmy nim grill się rozkręcił.
Tak więc jedyne to co zrobiłem całkiem sam to wysłanie listów ewentualnie uzupełnienie numeru konta jak ktoś nie miał przy sobie.
Tak więc nadal twierdze, że każdy na tej promocji skorzystał wedle zamysłów twórców.
Można co prawda się przyczepić, ze ciężko zrecenzować produkt który dopiero się kupiło, ale po pierwsze produkty P&G są dość popularne, więc można założyć że przynajmniej z większością miało się styczność (tym bardziej, ze większość moich znajomych ma już dzieci), a po drugie czy naprawdę każdy uczciwie testuje lub zużywa produkt przed jego recenzją.
Teraz temat mogę uznać za zakończony.
Codo zaś zapasów na lata, to widać, żeś młody lub nie masz dzieci, bo po tych kilku paczkach po maksymalnie 5 miesiącach śladu nie będzie.
dajcie spokój... jeżeli wykorzystałeś znajomych to bardzo dobrze ! wszyscy tak powinni robić ! korporacje i Państwo przez nie zarządzane łupi nas wszystkich każdego dnia... jeżeli trafia się okazja zarobić kilka złotych na korporacji to nie wahajcie się nawet chwili ! a wszyscy Ci "praworządni" którym nie podoba się że ktoś korzystał z jakiejś promocji -> pier... sie ;]
Wysoki sądzie, ja tam wszedłem przez okno bo widziałem że kwiaty usychają. Podlałem je i wyszedłem, nie wiem kto okradł tych biednych lokatorów...
:) @wordlord
Ubawiłem się - masz u mnie wirtualne piwo. Polubiłem Cię bo się nie zirytowałeś, piszesz z sensem i humorem. Szacun. A dzieciaki Twoje i mój niech się zdrowo chowają:)
@desperados999
No to wypaliłeś. Korporacje? Chłopie, biorąc udział "na znajomych" łupisz tych którzy uczciwie nie zdążyli wziąć udziału a nie korporacje...
Że ktoś korzystał z promocji to się podoba, nie podoba się tylko to wykorzystywanie znajomych - mam nadzieję że choć płeć się zgadzała. No i chwalebnie że to nie był ktoś z rodziny!
:) @wordlord
Ubawiłem się - masz u mnie wirtualne piwo. Polubiłem Cię bo się nie zirytowałeś, piszesz z sensem i humorem. Szacun. A dzieciaki Twoje i mój niech się zdrowo chowają:)
@desperados999
No to wypaliłeś. Korporacje? Chłopie, biorąc udział "na znajomych" łupisz tych którzy uczciwie nie zdążyli wziąć udziału a nie korporacje...
Że ktoś korzystał z promocji to się podoba, nie podoba się tylko to wykorzystywanie znajomych - mam nadzieję że choć płeć się zgadzała. No i chwalebnie że to nie był ktoś z rodziny!
weź już darky nic lepiej nie pisz albo zadzwoń ze skargą na telefon zaufania...
darky poruszył ciekawy temat, dziwicie się że regulamin zmienili a to przez Was samych, bo nakupiliście na zapas i nie starczyło dla innych. Sami przeciwko sobie gracie... A powinni iść w zaparte i zwrócić połowę tych rachunków że nie zmieściliście się w puli za czerwiec i by było zgodnie z regulaminem tak jak chcieliście.
powtórze po raz kolejny. mam nadzieje (obym sie nie mylił) ze agencja poszla uczestnikom na reke.
Dodanie dodatkowej puli w dniu ok 16.07 oznacza, że wszystkie wczesniej wysłane zgłoszenia otrzymaja zwrot. gdyby tej puli nie było to czesc ludzi mogła by sie niemile zaskoczyć. Kupowanie po 16.07 wiaze sie z ryzykiem bo moim zdaniem te 10tys w duzej mierze moze byc na pokrycie pragaonow sprzed 16.07. Zamiast dopominać się w sierpniu zwrotu wyslijcie jesli jeszcze macie paragony teraz i juz... Nie szukajmy na sile problemów jesli da sie ich jakoś uniknąć... Tez nie lubie zmieniania regulaminów ale stało sie i jesli jest szansa zeby kazdy otrzymal zwrot za swoje zgloszenie to nie widze sensu teraz iść na wojnę.
Dodanie dodatkowej puli w dniu ok 16.07 oznacza, że wszystkie wczesniej wysłane zgłoszenia otrzymaja zwrot. gdyby tej puli nie było to czesc ludzi mogła by sie niemile zaskoczyć. Kupowanie po 16.07 wiaze sie z ryzykiem bo moim zdaniem te 10tys w duzej mierze moze byc na pokrycie pragaonow sprzed 16.07. Zamiast dopominać się w sierpniu zwrotu wyslijcie jesli jeszcze macie paragony teraz i juz... Nie szukajmy na sile problemów jesli da sie ich jakoś uniknąć... Tez nie lubie zmieniania regulaminów ale stało sie i jesli jest szansa zeby kazdy otrzymal zwrot za swoje zgloszenie to nie widze sensu teraz iść na wojnę.
akro Ty albo masz problemy albo piszesz po pijaku ! weź sie nie ośmieszaj i nie pisz więcej.
Regulamin w postaci przed 17 lipca w ogóle nie uwzględniał możliwości że ktoś może nie otrzymać zwrotu jeżeli wysłał zgłoszenie do 16 lipca... tego dnia oficjalnie promocja się zakończyła i był to ostatni dzień na wysłanie formularza... jeżeli ktoś kto wysłał do 16 włącznie nie otrzyma zwrotu to będzie to wbrew regulaminowi... Od 17 lipca zaś obowiązuje nowy regulamin , napisany na kolanie (tak samo zresztą jak pierwszy) który wdg mnie w tej postaci w ogóle nie powinien obowiązywać... Ale po co ja marnuje klawiaturę skoro swoje mądrości wypisują tu tacy jak akro...
Regulamin w postaci przed 17 lipca w ogóle nie uwzględniał możliwości że ktoś może nie otrzymać zwrotu jeżeli wysłał zgłoszenie do 16 lipca... tego dnia oficjalnie promocja się zakończyła i był to ostatni dzień na wysłanie formularza... jeżeli ktoś kto wysłał do 16 włącznie nie otrzyma zwrotu to będzie to wbrew regulaminowi... Od 17 lipca zaś obowiązuje nowy regulamin , napisany na kolanie (tak samo zresztą jak pierwszy) który wdg mnie w tej postaci w ogóle nie powinien obowiązywać... Ale po co ja marnuje klawiaturę skoro swoje mądrości wypisują tu tacy jak akro...
desperados999, udzielasz się raptem od niedawna i głównie żebrzesz o kody, ale żeby przeczytać wcześniejsze komentarze to już zbyt ciężkie dla Ciebie. Ludzie specjalnie czekali na początek lipca żeby z nowej puli 25tys. zl na pewno starczyło na zwroty dla nich, a Ty nawet nie masz o tym pojęcia.
Weź się już nie ośmieszaj.
Weź się już nie ośmieszaj.
nie ważne jak długo się udzielam , ważne że potrafię czytać ze zrozumieniem a Tobie Bogowie tej łaski nie dali... Tak wiem że czekali do kolejnej transzy ale to jedynie dowód że agencja która to organizuje jest do dupy i nie potrafi respektować własnego regulaminie a nie że trzeba być jebanym konfidentem i życzyć żeby komuś innemu kto też spełnij warunki żeby nie zwrócili mu kosztów ... Jeszcze raz powtórzę regulamin sprzed 17 dawał wszystkim tym którzy wysłali pewność zwrotu ... jeżeli nie wysłaliście do dzisiaj zróbcie to w poniedziałek , jeżeli nie uwzględnią piszcie reklamację ... z racji iż regulamin tak napisany to szmata to pewnie ją uznają... są co najmniej 3 pewne zarzuty do wniesienia , jak się zastanowić to pewnie więcej. Jeżeli ktoś będzie miał problem z napisaniem reklamacji pomogę a jak więcej osób to naskrobię i udostępnię w sieci... na koniec Akro po tym co napisałeś wcześniej o zwrocie Katarzyny nie lubię Cię i nie szanuję -> tak jak pewnie większość kolegów i koleżanek z mamokazje...
akro czy Ty czytałeś w ogóle regulamin? w tej oryginalnej wersji oraz zmieniony? Jeżeli czytałeś i wdg Ciebie jest tak jak piszesz to zacytuj geniuszu fragment z którego wynika że mogą nie uwzględnić zgłoszeń wysłanych pod koniec miesiąca bo się środki z transzy skończyły ... napiszę drukowanymi jeszcze raz : REGULAMIN W ORYGINALNEJ WERSJI NIE MA TAKICH ZAPISÓW ! a że Tobie coś się tam wydaje i zawiść przez Ciebie przemawia to Twój problem i nie spamuj więcej
Mam nadzieję, że moderator nie usunie tych komentarzy - doskonale obrazują miałkość niektórych osób na forum. Dla paru złociszy, byle się nachapać, innym uczciwym uniemożliwią skorzystanie z promocji. A jak ktoś im to wypomni, to jak to określił:
desperados999 23 godzin temu # a wszyscy Ci "praworządni" którym nie podoba się że ktoś korzystał z jakiejś promocji -> pier... sie ;]
desperados999 23 godzin temu # a wszyscy Ci "praworządni" którym nie podoba się że ktoś korzystał z jakiejś promocji -> pier... sie ;]
Czy ktoś dziś dostał zwrot? moje zgłoszenie dotarło Pocztą Polską poleconą 3.07.15 i nadal nie dostałem zwrotu :/
Zwroty na pewno dostaniecie.
Nie macie sie o co martwic.
Nieraz trzeba poczekac.
Regulamin mowi: przelew wyslany w ciagu 7 dni od momentu pozytywnej weryfikacji zgloszenia.
Wysylasz list 01.07
List dostatczono 04.07
Weryfikuja 14.07
Przelew wysylaja 21.07
To taki prosty przyklad i tym samym mamy 21 dni od wysylki listu.
Pozdrawia
maciejo
Nie macie sie o co martwic.
Nieraz trzeba poczekac.
Regulamin mowi: przelew wyslany w ciagu 7 dni od momentu pozytywnej weryfikacji zgloszenia.
Wysylasz list 01.07
List dostatczono 04.07
Weryfikuja 14.07
Przelew wysylaja 21.07
To taki prosty przyklad i tym samym mamy 21 dni od wysylki listu.
Pozdrawia
maciejo
Ale sie porobilo, heh.. standard, mozna sie bylo spodziewac, w necie wszystkie dyskusje sie tak koncza.
A zwrot dla mnie? No coz, jak ktos uwaza, ze sie nie nalezy, niech mi odbierze, prosze. Jakby sie transza skonczyla to bym wyslala w kolejnym m-cu. Ja przynajmniej nie wyslalam zgloszen na 1000 zl. Teraz tylko czekam czy kolezance zwroca, na razie jeszcze nie ma, ale powinna sie zalapac wg informacji Swiifta. Zobaczymy. Na szczescie na razie nie wie o zamieszaniu z ta akcja, wiec zanim sie dowie moze kaske bedzie miec na koncie.
A jesli chodzi o zaintresowanie mediow to bardzo prosze, probojcie. Polecam http://samcik.blox.pl/html - Blo o finansach, najczesciej pisze o bankach, ale moze i na to sie skusi (Gazeta.pl czesto ich cytuje na glownej, wiec bylby niezly rozglos). Poza tym mistrzostwem byloby zainteresowanie jakieos Faktu, czy Superexpressu. W koncu oni potrafia rozdmuchac wszystko. Juz widze male sledztwo dziennikarskie. Idzie taki ktos do Carrefoura, widzi te wielkie reklamy mowiace o zwrocie, potem kupuje, a tu zonk. Do tego skany gazetek i takie tam ;))
No ale, ja swoje dostalam, w zadna akcje sie nie mieszam, ale jak wy chcecie walczyc, to zycze powodzenia.
A zwrot dla mnie? No coz, jak ktos uwaza, ze sie nie nalezy, niech mi odbierze, prosze. Jakby sie transza skonczyla to bym wyslala w kolejnym m-cu. Ja przynajmniej nie wyslalam zgloszen na 1000 zl. Teraz tylko czekam czy kolezance zwroca, na razie jeszcze nie ma, ale powinna sie zalapac wg informacji Swiifta. Zobaczymy. Na szczescie na razie nie wie o zamieszaniu z ta akcja, wiec zanim sie dowie moze kaske bedzie miec na koncie.
A jesli chodzi o zaintresowanie mediow to bardzo prosze, probojcie. Polecam http://samcik.blox.pl/html - Blo o finansach, najczesciej pisze o bankach, ale moze i na to sie skusi (Gazeta.pl czesto ich cytuje na glownej, wiec bylby niezly rozglos). Poza tym mistrzostwem byloby zainteresowanie jakieos Faktu, czy Superexpressu. W koncu oni potrafia rozdmuchac wszystko. Juz widze male sledztwo dziennikarskie. Idzie taki ktos do Carrefoura, widzi te wielkie reklamy mowiace o zwrocie, potem kupuje, a tu zonk. Do tego skany gazetek i takie tam ;))
No ale, ja swoje dostalam, w zadna akcje sie nie mieszam, ale jak wy chcecie walczyc, to zycze powodzenia.
A ja swoje zgloszenie wyslalem wczoraj pomimo tego, ze informuja na strone everydayme, ze promocja juz sie zakonczyla. Jednak na stronie carrefour nadal jest info o dodatkowej puli 10.000zl. Mnie obowiazuje regulamin sprzed zmiany.. Kupowalem w czerwcu.
Totalny kogelmogel z tym swiiftem.. Wstydzcie sie!! A Procter niech nastepnym razem uwazniej dobiera partnerów do takich akcji wizerunkowych..
Totalny kogelmogel z tym swiiftem.. Wstydzcie sie!! A Procter niech nastepnym razem uwazniej dobiera partnerów do takich akcji wizerunkowych..
Mój list doręczony 10 lipca, niestety nadal zwrotu nie mam... i wątpię w to, że jeszcze dostanę :(
jak dla mnie to jest po prostu naciąganie ludzi... W gazetce jeszcze było info o akcji, na stronie carrefoura nadal wisi informacja odnośnie dodatkowej puli... Ktoś wcześniej napisał, że każdy kto wysłał przed tym 15.07 otrzyma zwrot. Tylko skąd taka informacja?
Kolezanka, ktorej list tez doszedl 10.07 wyslala maila w tej sprawie i dostala taka odpowiedz: Mój list doręczony 10 lipca, niestety nadal zwrotu nie mam... i wątpię w to, że jeszcze dostanę :(
Dzień dobry,
Zgłoszenia z dnia 10.07 po weryfikacji kwalifikują się do wypłaty zwrotu.
Gdyby podała Pani swoje nazwisko moglibyśmy w pełni zweryfikować Pani zapytanie.
Pozdrawiamy,
Zespół SWIIFT
Pytanie tylko kiedy puszcza przelew, bo na razie zwrotu nie ma. Jak komus uda sie dowiedziec, kiedy mozna liczyc na pieniadze to napiszcie tutaj!
Dziś dostałem zwrot. Mój list został doręczony 3.07.15 czyli zwrot dostałem po 25 dniach. Może komuś się przyda ta informacja
Ja już się zaczęłam niepokoić, więc napisałam meila czy moje zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane (na rachunku widniało tylko "szczoteczka do zębów" dlatego się zastanawiałam). Dostałam odpowiedź że owszem, a zwrot powinnien być zrealizowany do końca tego tygodnia. Uff, to już spokojnie czekam. (wysłałam 1 lipca, dotarło 6)
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wstrzymam się jeszcze z pisaniem do nich maila. Może jest szansa, że do końca tygodnia jednak zwrot przyjdzie.
Dziś rano wysłałem e-maila z zapytaniem czy się załapałem (zakup z końca czerwca, papiery wysłane 13.07 dotarły 16.07) - odpowiedzieli po paru godzinach że tak, ale "w związku z bardzo dużym zainteresowaniem akcją „Wielkie Testowanie” czas realizacji przelewów wydłużył się, za co bardzo przepraszamy. Przelewy powinien być zrealizowany do końca przyszłego tygodnia."
Ja podobnie jak koleżanka wyżej: list wysłany 01.07, dotarł 06.07, dzisiaj otrzymałem zwrot.
u mnie niestety nadal nic :( czy ktoś może wie czy przyjmują oryginały zamiast kopii praganów? Moja koleżanka tak wysłała i zastanawiamy się czy to może być przyczyną braku zwrotu.
Hej, mi tez wczoraj oddali. PS Pisalam wyzej, ale opcja resetuj haslo nie dziala poprawnie na tejh stronie i musialam zalozyc nowe konto :/ Moj list dotarl 10.07, zwrot dopiero wczoraj. Dobrze, ze w ogole, bo juz mnie wkurzyli na maksa. Reklamacji bym nie pisala, pozostal by niesmak. Zmarnowalam i tak juz dosc czasu (bo formularz online nie dzialal), bo trzeba bylo recznie wypisac, isc na poczte itd. a w przeciwienstwie do niektorych nie robilam masowek, wiec troche zachodu z ta promocja. Nie oplacalo sie. Takie moje zdanie. Jakbym wiedziala, ze to tak bdzie wyladac (nieprzestrzeganie regulaminu, szybsze zakonczenie promocji, stres czy oddadza, szukanie infa w necie czy innym zwrocili itd.) bym nie brala w niej udzialu. Pisze to, bo mam nadzieje, ze ktos z odpowiedzialnych za promocje sledzi opinie w internecie i moze ktos to przemysli i przyzna, ze schrzanil!
Ja też dostałam wczoraj, ale niestety niepełny. Dostałam zwrot tylko za jedną rzecz. Jeśli ktoś jeszcze nie dostał to polecam pisać do nich maila, a nie reklamację - szybko odpisują, więc wydaje mi się, że sprawniej w razie czego dostaniecie pieniądze. Ja czekam jeszcze na drugi zwrot, napisali że wyjdzie na pewno.
Ja także czekałem półtorej miesiąca, po czym (wczoraj) zadzwoniłem do nich, przeliterowałem swoje nazwisko i pani powiedziała, że faktycznie powinienem dostać przelew. Ona nie wie, czemu nie dostałem. Przepraszają i dzisiaj/jutro wyślą. Jeszcze nie ma, ale mam nadzieję, że jutro/max w poniedziałek będzie.
Radzę zadzwonić/napisać maila.
Radzę zadzwonić/napisać maila.
kazdy dostaje zwrot?