Ja już się zaczęłam niepokoić, więc napisałam meila czy moje zgłoszenie zostało pozytywnie zweryfikowane (na rachunku widniało tylko "szczoteczka do zębów" dlatego się zastanawiałam). Dostałam odpowiedź że owszem, a zwrot powinnien być zrealizowany do końca tego tygodnia. Uff, to już spokojnie czekam. (wysłałam 1 lipca, dotarło 6)
Na jednym z for dziewczyna pisała, że dzwoniła do agencji i babka jej powiedziała, że nie ma żadnego podziału kasy na miesiące i mają jedną pulę.
Ja wysłałam 1 lipca, mam nadzieję że w tym tygodniu dostanę zwrot.
Ale nie podoba mi się to ich nietrzymanie się regulaminu. Chyba po coś on istnieje!?
Już pal licho brak formularza elektronicznego, ale to z tą kasą to przegięcie.
Jak nie dostanę zwrotu bo "kasa się skończyła" to napewno piszę reklamację.