▲
5
NJU mobile - po raz kolejny 50zł za podpisanie umowy
Kolejny raz dziś weszła podobna oferta :)
Grupon ważny do 17.12.
W prezencie karta przedpłacona VISA o wartości 50zł.
Grupon ważny do 17.12.
W prezencie karta przedpłacona VISA o wartości 50zł.
Szymonpoznan1
·
10:03, 04-12-13
Skorzystaj z okazji
Ocena: 72.73%
·
Głosów: 11
Komentarze (39)
3
76
zakino
12:06, 04-12-13
#
A to może jeszcze raz zrobię :P Czy jest jakieś ograniczenie (kupiłem już 1 na citeam)?.
Tradycyjnie już możesz wziąć max 2 numery jednej oferty, a max 6 ogólnie w NJU. Więc jak miałem 2 numery z citeam, to teraz możesz wziąć 2 tutaj, a 2 przy kolejnej promocji czy to na citeam czy na grupon, ale ta oferta musi się zakończyć i wejść nowa ;)
Brak - poza tym, że czasem z 2 tygodni robią się 3 albo 4 jeśli chodzi o czas wysyłki kart 50zł :D
@Szymonpoznan1
Patrząc na poprzednie twoje wpisy powiedz mi taką rzecz. Jak dostane karte to najlepiej z niej nie korzystać bo za pierwszy niepełny okres i tak nie zapłacę i dać wypowiedzenie chwilę przed końcem wypowiedzenia ? dobrze rozumiem ? czy dać od razu jak się dostanie kartę od kuriera iść do play wypowiedzieć i do wykorzystać te 9 zł bo i tak je pobiorą ?
Patrząc na poprzednie twoje wpisy powiedz mi taką rzecz. Jak dostane karte to najlepiej z niej nie korzystać bo za pierwszy niepełny okres i tak nie zapłacę i dać wypowiedzenie chwilę przed końcem wypowiedzenia ? dobrze rozumiem ? czy dać od razu jak się dostanie kartę od kuriera iść do play wypowiedzieć i do wykorzystać te 9 zł bo i tak je pobiorą ?
Z mojego doświadczenia wynika, że 2-4h od wizyty kuriera dostaje się SMS i mail o aktywacji numeru. I wtedy najlepiej iść do Play i przenieść numer. Nie trzeba nigdzie dzwonić i wysyłać SMSów. Przeniesienie składasz z zaznaczeniem, że przenosisz numer "zgodnie z zachowaniem okresu wypowiedzenia u aktualnego operatora". NJU ma prawo naliczyć tą minimalną opłatę, za ten jeden miesiąc czyli 9zł, ale w moim wypadku nie naliczył nic :) Numer najlepiej przenieść pierwszego dnia, choć czasem można też drugiego bądź trzeciego, zależy na jaki okres rozliczeniowy się trafi, ale gwarancję, że w NJU będziesz tylko miesiąc a nie dwa, masz wtedy jak przeniesiesz numer w pierwszym dniu. Przykładowo ja podpisałem umowę 4 października i musiałem przenieść tego dnia numer, bo okres rozliczeniowy miałem do 5tego. Ale ktoś tutaj pisał że podpisał umowę 2.12 a okres rozliczeniowy ma do 5.12 więc w sumie mógł przenieść numer 2, 3 i 4tego grudnia, bo za te 3 dni opłata naliczona jest tylko za to co wykorzystasz, a nie 9zł jak za pełen okres.
czy wiecie może, jaka jest to karta, czy mogę z nią pójść do sklepu i zapłacić jak normalną do bankomatu, czy obowiązuje tylko płatność przez internet tak jak kartą kredytową?
To jest karta pre-paid czyli działa jak zwykła karta do konta. Możesz płacić nią w sklepie czy w internecie, możesz też wyjąć kasę z bankomatu, ale prowizja jest ogromna. Nie wiem jaki bank w tej promocji będzie dostarczał karty, ale np w WBK prowizja to 12zł :D Więc lepiej wydać w sklepie na bułki czy cokolwiek innego ;)
Z mojego doświadczenia wynika, że 2-4h od wizyty kuriera dostaje się SMS i mail o aktywacji numeru. I wtedy najlepiej iść do Play i przenieść numer. Nie trzeba nigdzie dzwonić i wysyłać SMSów. Przeniesienie składasz z zaznaczeniem, że przenosisz numer "zgodnie z zachowaniem okresu wypowiedzenia u aktualnego operatora". NJU ma prawo naliczyć tą minimalną opłatę, za ten jeden miesiąc czyli 9zł, ale w moim wypadku nie naliczył nic :) Numer najlepiej przenieść pierwszego dnia, choć czasem można też drugiego bądź trzeciego, zależy na jaki okres rozliczeniowy się trafi, ale gwarancję, że w NJU będziesz tylko miesiąc a nie dwa, masz wtedy jak przeniesiesz numer w pierwszym dniu. Przykładowo ja podpisałem umowę 4 października i musiałem przenieść tego dnia numer, bo okres rozliczeniowy miałem do 5tego. Ale ktoś tutaj pisał że podpisał umowę 2.12 a okres rozliczeniowy ma do 5.12 więc w sumie mógł przenieść numer 2, 3 i 4tego grudnia, bo za te 3 dni opłata naliczona jest tylko za to co wykorzystasz, a nie 9zł jak za pełen okres.
Czy przenosicie do play dla jakiegoś konkretnego powodu? czy może lepiej i łatwiej tam zlikwidować numer?
Dla obytych z tematem kilka pytań z prośbą o info.
Groupony kupiłem w środę 4 grudnia, w piątek 6. miałem potw. przyjęcia zamówienia od njumobile, w sobotę 7. dostałem sms o terminie wizyty kuriera na poniedziałek. Wczoraj 9.12 podpisałem umowy kurierem i wieczorem dostałem maile o włączeniu obu numerów. Dziś 10. wyłamałem simy i sprawdziłem okres rozliczeniowy - w obu przyp. jest data od 19 listopada do 18 grudnia. Więc wszystko idzie z planem i teoretycznie mam jeszcze tydzień, żeby przenieść numery. Przechodzę do pytań :
1/ co znaczy 'limit należności 120 zł' w rubryczce faktury po zalogowaniu do konta (oczywiście wybrałem formę e-faktury) ?
2/ w jakim czasie od wizyty kuriera w poprzedniej edycji przysyłali karty ?
Groupony kupiłem w środę 4 grudnia, w piątek 6. miałem potw. przyjęcia zamówienia od njumobile, w sobotę 7. dostałem sms o terminie wizyty kuriera na poniedziałek. Wczoraj 9.12 podpisałem umowy kurierem i wieczorem dostałem maile o włączeniu obu numerów. Dziś 10. wyłamałem simy i sprawdziłem okres rozliczeniowy - w obu przyp. jest data od 19 listopada do 18 grudnia. Więc wszystko idzie z planem i teoretycznie mam jeszcze tydzień, żeby przenieść numery. Przechodzę do pytań :
1/ co znaczy 'limit należności 120 zł' w rubryczce faktury po zalogowaniu do konta (oczywiście wybrałem formę e-faktury) ?
2/ w jakim czasie od wizyty kuriera w poprzedniej edycji przysyłali karty ?
Ta sieć i jej promocje to jakaś popierdółka.
Dzisiaj jako bonus od sieci dostałem jakiś chamski pendrive. Mam jeszcze nadzieję, że to jest taki dodatkowy gadżet, a nie prezent w ramach promocji na Grouponie, zamiast obiecanej karty Visa. W sumie, zgodnie z regulaminem, mają jeszcze tydzień na wysłanie karty, więc na razie wstrzymam się z reklamacją.
Dzisiaj jako bonus od sieci dostałem jakiś chamski pendrive. Mam jeszcze nadzieję, że to jest taki dodatkowy gadżet, a nie prezent w ramach promocji na Grouponie, zamiast obiecanej karty Visa. W sumie, zgodnie z regulaminem, mają jeszcze tydzień na wysłanie karty, więc na razie wstrzymam się z reklamacją.
Również od sieci dostałem pendrivy jak dla dzieci. Też mam jeszcze nadzieję, że są to dodatkowe gadżety. Bo gdyby był to prezent na otarcie łez zamiast kart Visa byłbym niepocieszony. No chyba że jest kara za kupione w promocji na Grouponie numery NM a nast. przeniesione do Play.
Pendrive to była osobna promocja, że każdy dostanie za podpisanie umowy. Promocje się nie wykluczały, więc macie pendrive i powinny przyjść bony.
Dokładnie, promocja z pendrive'ami trwała kilka dni, więc niektórzy się załapali, ale nie wszyscy.
No to trochę mnie pocieszyliście :) Nie spodziewałem się tego pendrive'a, dlatego pomyślałem, że to prezent zamiast karty Visa. Aż mi ciśnienie podskoczyło jak przeczytałem: "w promocji udział wziąłeś, więc wybrany przez ciebie prezent przesyłamy. bo wypada."
Pendrive, z uwagi na swoje gabaryty, totalnie niepraktyczny. Właściwie nie można go wpiąć do laptopa (czy też routera) z portem USB usytuowanym pionowo. Kicha straszna, ale darowanemu koniowi...
Jeżeli jedna promocja nie wyklucza drugiej, to czekam na Visę.
Pendrive, z uwagi na swoje gabaryty, totalnie niepraktyczny. Właściwie nie można go wpiąć do laptopa (czy też routera) z portem USB usytuowanym pionowo. Kicha straszna, ale darowanemu koniowi...
Jeżeli jedna promocja nie wyklucza drugiej, to czekam na Visę.
w ostateczności można płacić w necie. Być może karty mają standardowy PIN jak kiedyś np. prepaidy BZWBK?
Dzisiaj przyszły dwie karty kurierem, a wcześniej dostałem te ich śmieszne pendrive'y. Tylko zastanawiam się jak mam tym płacić w sklepie jeśli nigdzie nie ma podanego numeru pin, jak myślicie?
Karty nie posiadaja zadnego pinu. Wlascicielem karty staje sie osoba ktora sie na niej podpisze. Przy platnosciach wymagany jest podpis jak uwierzytelnienie transakcji.
@Marek,
pytanie tylko czy są to karty przedpłacone upominkowe czy z doładowaniem, bo to czyni dużą różnicę (http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplacone-pre-paid/karty-upominkowe/karta-upominkowa.html). Jak wychodziłem na ostatnie w tym roku zakupy akurat dotarł do mnie kurier z tymi kartami. Postanowiłem od razu zahaczyć o oddział BZWBK i zapytać ale już nie zdążyłem. W Kauflandzie zrobili oczy na widok tych prepaidów.
PS. Na marginesie - trafił mi się jakiś wyjątkowy nieobyty z ludźmi burak z DPD. Poprzednio jak miałem od nich wizyty z dokumentami od Njumobile i Raiffeisen, to wszystko przebiegło sprawnie. Dzisiaj najwyraźniej gość był sfrustrowany pracą pod presją czasu. Teraz już rozumiem negatywne wpisy niektórych o organizacji pracy kurierów z DPD. Być może Sylwester to zwariowany dzień ale raczej nie poleciłbym tej firmy dostawczej :(
pytanie tylko czy są to karty przedpłacone upominkowe czy z doładowaniem, bo to czyni dużą różnicę (http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplacone-pre-paid/karty-upominkowe/karta-upominkowa.html). Jak wychodziłem na ostatnie w tym roku zakupy akurat dotarł do mnie kurier z tymi kartami. Postanowiłem od razu zahaczyć o oddział BZWBK i zapytać ale już nie zdążyłem. W Kauflandzie zrobili oczy na widok tych prepaidów.
PS. Na marginesie - trafił mi się jakiś wyjątkowy nieobyty z ludźmi burak z DPD. Poprzednio jak miałem od nich wizyty z dokumentami od Njumobile i Raiffeisen, to wszystko przebiegło sprawnie. Dzisiaj najwyraźniej gość był sfrustrowany pracą pod presją czasu. Teraz już rozumiem negatywne wpisy niektórych o organizacji pracy kurierów z DPD. Być może Sylwester to zwariowany dzień ale raczej nie poleciłbym tej firmy dostawczej :(
Chyba upominkowe bo tych kart nie da sie doladowac w zaden sposob, kwota ktora jest do wykodzystania to 50 zlotowek i koniec. Ja osobiscie z nich nie skorzystalem bo poszly pod choinke na prezenty ale z regulaminu ktory zostal dolaczony dla mnie jasno wynikalo ze korzystanie z nich jest przyporzadkowane tylko osobie ktora zlozy podpis z tylu.
Wobec tego teraz kwestią wyboru będzie sensowne wydanie tych 50 zeta na każdej karcie, skoro raczej nie można uzupełnić ich stanu konta. Pierwszym pomysłem jaki przychodzi mi do głowy to kupno doładowań do Play i kwita. W końcu i tak te numery z Njumobile powędrowały do fioletowego operatora :) Spodziewam się w okolicach finału WOŚP 12 stycznia jakiejś akcji promocji doładowań Play przez ich stronę lub fanpage ale wtedy najlepiej doładować za kwotę min. 51 zł, żeby dostać nawet do 100 % wartości doładowania. Gdyby tymi kartami można było zapłacić w sklepie i wyrównać ew. niedopłatę zwykłą debetówką albo gotówką byłoby super. Bo trudno będzie coś znaleźć za okrągłą cenę. Zobaczymy po Sylwestrze - placówka BZWBK sąsiaduje przez ścianę z odwiedzanym przeze mnie sklepem, więc wątpliwości wyjaśnię na miejscu.
Gdyby tymi kartami można było zapłacić w sklepie i wyrównać ew. niedopłatę zwykłą debetówką albo gotówką byłoby super. Bo trudno będzie coś znaleźć za okrągłą cenę.
A Auchan możesz płacić kilkoma kartami. Ja kiedyś powiedziałem Pani przy kasie, że będę płacić 4 kartami: 50, 50, 23.5 i jakieś grosze czwartą i nie było żadnego problemu ;)
@Marek,
sprawdziłem w praktyce - są to dokładnie karty upominkowe jak wspomniałeś powyżej. W oddziale BZWBK dziewczynka upierała się, że musiałem dostać do nich instrukcję wraz z przesyłką i odesłała mnie do bankomatu, żebym nadał im piny. Po włożeniu karty do maszyny pierwszy komunikat jaki się wyświetlił, to... "podaj pin". Zadzwoniłem na nr infolinii podany na odwrocie i tam kompetentna dziewczyna, wyjaśniła że są to karty na ściśle kreśloną kwotę bez konieczności nadawania pinu, bez możliwości doładowania i bez możliwości dopłaty różnicy przy kasie (tak mi powiedziała). Płatność zatwierdza się podpisem na paragonie i formalnie lepiej przed użyciem złożyć swój "autograf" na odwrocie plastiku, żeby uniknąć nieporozumień w sklepie. Przy czym honorowanie tych kart zależy od danego punktu handlowego - podobno na stacjach benzynowych taka forma płatności jest już dość powszechna. Ja udałem się do takiej sobie sieci Polomarket, wybrałem towar za 49,95 zł i uprzedziłem kasjerkę o rodzaju karty. Wzruszyła ramionami, włożyła kartę do czytnika i po komunikacie "transakcja zaakceptowana" podała mi wydruk do podpisu. Czynność powtórzyłem z drugą kartą w drugim sklepie tej samej sieci (tak dla przetestowania na przyszłość) i przeszło. I to by było na tyle.
@dejmien,
ja te pendrivy dałem dzieciakom bardziej dla uciechy, niż dla celów użytkowych.
sprawdziłem w praktyce - są to dokładnie karty upominkowe jak wspomniałeś powyżej. W oddziale BZWBK dziewczynka upierała się, że musiałem dostać do nich instrukcję wraz z przesyłką i odesłała mnie do bankomatu, żebym nadał im piny. Po włożeniu karty do maszyny pierwszy komunikat jaki się wyświetlił, to... "podaj pin". Zadzwoniłem na nr infolinii podany na odwrocie i tam kompetentna dziewczyna, wyjaśniła że są to karty na ściśle kreśloną kwotę bez konieczności nadawania pinu, bez możliwości doładowania i bez możliwości dopłaty różnicy przy kasie (tak mi powiedziała). Płatność zatwierdza się podpisem na paragonie i formalnie lepiej przed użyciem złożyć swój "autograf" na odwrocie plastiku, żeby uniknąć nieporozumień w sklepie. Przy czym honorowanie tych kart zależy od danego punktu handlowego - podobno na stacjach benzynowych taka forma płatności jest już dość powszechna. Ja udałem się do takiej sobie sieci Polomarket, wybrałem towar za 49,95 zł i uprzedziłem kasjerkę o rodzaju karty. Wzruszyła ramionami, włożyła kartę do czytnika i po komunikacie "transakcja zaakceptowana" podała mi wydruk do podpisu. Czynność powtórzyłem z drugą kartą w drugim sklepie tej samej sieci (tak dla przetestowania na przyszłość) i przeszło. I to by było na tyle.
@dejmien,
ja te pendrivy dałem dzieciakom bardziej dla uciechy, niż dla celów użytkowych.
jak ktoś dostał kartę a nie robił nią transakcji to niech przedzwoni do banku i spyta o stan środków bo ja zrobiłem na 2 kartach po 50zł i z ciekawości zadzwoniłem do banku a babka mi mówi że na każdej karcie jest dostępnych środków 50zł i blokady 50zł a jak patrze dziś na swoje konto w BZWBK to saldo - blokada = dostępne środki i nie wydaje mi się żeby jeden bank w różnych miejscach swojego systemu raz nazywał dostępne środki a raz saldo więc wychodziłoby na to że karty z nju mobile mogą być załadowane 100zł ale sprawdze jeszcze to za 2-3 dni jak się dzisiejsze zakupy rozliczą.
zgodnie z tym co jest na stronie banku czyli karty płatnicze -> karta podarunkowa można sprawdzić stan karty przez smsa co u mnie nie zadziałało może wpisałem złe dane ale zadzwoniłem do banku na (61)8119999 wybrałem menu karty poczekałem na zgłoszenie konsultanta i powiedziałem ze chce sprawdzić stan karty upominkowej. Przedyktowałem numer karty i Pani powiedziała ze mam 50 zł blokady i 50 zł środków dostępnych i spytałem 2 razy czy napewno są to środki dostępne i otrzymałem odpowiedź twierdzącą. Więc od razu zalogowałem się do banku na swoje konto godne polecenia i sprawdziłem jak opisują konto i mam że saldo jest 300zł środki dostępne 200zł i w blokadach na karcie mam 100zł dlatego nie chce mi się wierzyć że w przypadku konta osobistego saldo to to samo co środki dostępne w karcie upominkowej.
Pkt. 42 regulaminu zasad korzystania z karty upominkowej BZWBK SA :
"Sprawdzenie salda oraz historii 5 ostatnich transakcji dokonanych przy użyciu karty możliwe jest za pośrednictwem przesłania odpowiednio sformatowanego komunikatu SMS na numer 2424*:
a)
dla sprawdzenia salda oraz dostępnych środków komunikat SMS ma formę: RRRRRRRRRRKKKK S
b)
dla historii 5 ostatnich transakcji komunikat SMS ma formę: RRRRRRRRRRKKKK H
gdzie:
RRRRRRRRRR - ostatnie 10 cyfr numeru rachunku technicznego karty
KKKK - ostatnie 4 cyfry numeru karty
* Koszt wysłania komunikatu SMS zgodny z taryfą operatora."
Wziąłem i wysłałem z ciekawości smsy o poprawnie wpisanej treści.
1. Otrzymana odpowiedź zwrotna - stan konta (S) : BRAK RACHUNKU/NO ACCOUNT.
2. Otrzymana odpowiedź zwrotna - historia konta (H) : BRAK RACHUNKU/NO ACCOUNT.
Wygląda więc na to, że po wydaniu dostępnych środków z karty upominkowej przypisanej do konkretnego rachunku technicznego BZWBK tenże rachunek nie jest już aktywny. Tak przynajmniej przebiegło to w moim przyp. na obu kartach.
PS. Koszt wysłania sms na nr 2424 z taryfy Play na kartę wyniósł 0 zł.
"Sprawdzenie salda oraz historii 5 ostatnich transakcji dokonanych przy użyciu karty możliwe jest za pośrednictwem przesłania odpowiednio sformatowanego komunikatu SMS na numer 2424*:
a)
dla sprawdzenia salda oraz dostępnych środków komunikat SMS ma formę: RRRRRRRRRRKKKK S
b)
dla historii 5 ostatnich transakcji komunikat SMS ma formę: RRRRRRRRRRKKKK H
gdzie:
RRRRRRRRRR - ostatnie 10 cyfr numeru rachunku technicznego karty
KKKK - ostatnie 4 cyfry numeru karty
* Koszt wysłania komunikatu SMS zgodny z taryfą operatora."
Wziąłem i wysłałem z ciekawości smsy o poprawnie wpisanej treści.
1. Otrzymana odpowiedź zwrotna - stan konta (S) : BRAK RACHUNKU/NO ACCOUNT.
2. Otrzymana odpowiedź zwrotna - historia konta (H) : BRAK RACHUNKU/NO ACCOUNT.
Wygląda więc na to, że po wydaniu dostępnych środków z karty upominkowej przypisanej do konkretnego rachunku technicznego BZWBK tenże rachunek nie jest już aktywny. Tak przynajmniej przebiegło to w moim przyp. na obu kartach.
PS. Koszt wysłania sms na nr 2424 z taryfy Play na kartę wyniósł 0 zł.